Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аиде и аз с нови джантета STILAUTO ANTARES,даите идеи и линкове на реновиране на алуминиеви джанти че солта е е......ла м........а на лака
    Attached Files
    Last edited by morrty; d.m.y г., 16:41.

    Comment


    • Подскажете дали главите на 1.4 и 1.5 са взаимозаменяеми или поне повдигачите им да са еднакви,че маи ще разбутваме една такава.
      Някои да има информация за Бургаската 33ка която се продава в Мобилето в момента и дали 94г е с защитеното от корозия купе.
      Бл. предварително

      Comment


      • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
        Подскажете дали главите на 1.4 и 1.5 са взаимозаменяеми или поне повдигачите им да са еднакви,че маи ще разбутваме една такава.
        Някои да има информация за Бургаската 33ка която се продава в Мобилето в момента и дали 94г е с защитеното от корозия купе.
        Бл. предварително
        Абсолютно са еднакви и взаимнозаменяеми техните части.

        ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 20:05 ----------

        Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
        Аиде и аз с нови джантета STILAUTO ANTARES,даите идеи и линкове на реновиране на алуминиеви джанти че солта е е......ла м........а на лака
        При теб не знам как е положението, но тук в София има поне 15 места, където ги почистват песъкоструйно и ги боядисват прахово. Това, доказано е най-добрият метод и ефектът е смазващ. Обаче за 15-ки 4 бр. излиза около 110-120лв. (почистването и боядисването)
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • мерси колега ,направо сменяме главите

          Comment


          • Ето как изглежда при мен джанта след манипулацията. Преди това на нищо не приличаха:


            Всъщност снимката е скапана, но не съм ги снимал чисти досега тия джанти.
            Attached Files
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • хм красиво е ,а моите джанти като са двуцветни как става.А за пясъка знам,идеята ми беше да направя нещо "home made",еи така за удоволствие наи вече

              Comment


              • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                хм красиво е ,а моите джанти като са двуцветни как става.А за пясъка знам,идеята ми беше да направя нещо "home made",еи така за удоволствие наи вече
                Двуцветни на прахово не могат да боядисват. Моите също бяха двуцветни или по-точно сребристи спици с полиран натурален борд. Но като ги видях готови забравих за 2-та цвята. За самоделно не знам, но поне песъкоструя е задължителен. Премахват се всичкеи гнусове от джантата, окиси на алуминия и т.н. После може да си ги боядисваш както искаш.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Окиса знам от едно време го махам с препарата за махане на блажни бои "Дунав",окиса кипва и се изпарява като дим.Но с остатъка от лака не е така ще пробвам с терминатора на Оргахим па тогава ще видим.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                    Окиса знам от едно време го махам с препарата за махане на блажни бои "Дунав",окиса кипва и се изпарява като дим.Но с остатъка от лака не е така ще пробвам с терминатора на Оргахим па тогава ще видим.
                    При мен ето това свърши доста добра работа. Махна и лак, и боя, и грунд.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Е този за 1ви път го виждам,може и да го пробвам,дано не е много скъп.

                      Comment


                      • Преди време ми направи впечетление че генератора на Опел Кадет С е единтичен с този на 33ката 1 към 1,и си мислих дали и тои има тези проблеми защото не съм виждал Опел с проблеми в зареждането.И маи се оказах прав регулатора на опеловия генератор е коренно различен(инфото е от АУТОДАТА),та мисълта ми е че тези генератори ги има под път и над път и се монтира без промяна на стоики и др.
                        Това е лично мое наблюдение и мнение и не се ангажирам с него.
                        Аз ще пробвам.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                          Преди време ми направи впечетление че генератора на Опел Кадет С е единтичен с този на 33ката 1 към 1,и си мислих дали и тои има тези проблеми защото не съм виждал Опел с проблеми в зареждането.И маи се оказах прав регулатора на опеловия генератор е коренно различен(инфото е от АУТОДАТА),та мисълта ми е че тези генератори ги има под път и над път и се монтира без промяна на стоики и др.
                          Това е лично мое наблюдение и мнение и не се ангажирам с него.
                          Аз ще пробвам.
                          В АУТОДАТА няма значение какво дават. Там има много, много грешки. Ако алтернатора е Бош, значи, че и релето е същото, оттам и същите проблеми. Пробвай, но при цена на старо 30-40лв. на много по-съвременната техника при 145/6 (вярно, че пак е Бош) ме мисля, че има смисъл.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Боби имам приятел с такава Капка и ще видя как стоят нещата при него и ще докладвам,но до колкото знам Опел с такъв проблем не съществува

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                              Боби имам приятел с такава Капка и ще видя как стоят нещата при него и ще докладвам,но до колкото знам Опел с такъв проблем не съществува
                              Братчето ми, повярвай ми, Опелджиите просто не ги интересуват такива неща. Докато им се движат легените не им обръщат внимание. Само ние Алфистите се задълбочаваме с такива неща.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • ето го алтернатора на 33
                                http://emea.resource.bosch.com/AA/in...0986036520.jpg
                                а ето го на кадет,където ъгъла е различен
                                http://seekpart24.com/parts_images?i...ew=M0986034660

                                като гледам каталозите, директна замяна може да стане с тия за фв евентуално
                                http://seekpart24.com/bosch/alternat...31510?c=100350
                                http://seekpart24.com/bosch/alternat...33210?c=100350
                                само че нищо не печелим, щото алтернатора си е същия.

                                при 33 проблемите са няколко
                                -крушката в таблото играе много важна роля за добрата работа на алтернатора
                                -лоши връзки по дебелите кабели
                                -най-вероятно смотана схема на регулатора на алтернатора

                                на брата на 33-ката след пълна ревизия на алтернатора-смяна диоден блок, смяна регулатор и нови четки - ефект нямаше. чак когато сменихме крушката с резистор, алтернатора почна да работи с тръгването на двигателя и да дава що-годе добри напрежения. скоро не сме го мерили, ма не се е оплаквал.
                                следващия път ако има проблеми, ще пробваме експериментално с външен електронен регулатор за лада, че ми се подмята един.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X